Přinášíme Vám další novinku. Nově lze po zadání nového Hlášení změnit stroj, na který bylo Hlášení zadáno, a to přímo v mobilní aplikaci.
Příklad z praxe: Operátor zadá Hlášení na celou linku (není si jistý, jaký konkrétní stroj se na lince porouchal). Poté přijde údržbář a přímo v aplikaci změní Hlášení z celé linky na konkrétní stroj.
Příklad z praxe 2: Někdo se při zadávání Hlášení splete a omylem zadá Hlášení na jiný stroj. Nově to lze jednoduše v mobilní aplikaci změnit.
V seznamu Hlášení vybere nějaké nevyřízené Hlášení, u kterého chceme změnit stroj. Poté dlouze stiskneme (kdekoliv na daném řádku Hlášení):
Poté se nám zobrazí seznam strojů -> vybereme na který chceme dané Hlášení přesunout a stiskneme „Vybrat“:
Zobrazí se ještě kontrolní dotaz, zdali skutečně chceme dané Hlášení přesunout -> potvrdíme a tím se Hlášení přesune na jiný stroj:
Přesouvat lze pouze Nevyřízená Hlášení a ta, u kterých ještě není zadaná nějaká oprava